Rijnbrink & Frankwatching: extra communicatiepower voor adviseurs

Het toonaangevende marketing- en communicatieplatform Frankwatching en Rijnbrink, partner en kennisplatform voor bibliotheken in Overijssel en Gelderland, slaan de handen ineen. Doel is om de kennis en vaardigheden van marketing- en communicatieadviseurs en -medewerkers van bibliotheken te versterken. Door het vergroten van kennis via cursussen en trainingen neemt de slagkracht toe, wordt de impact van het werk vergroot en efficiënt tijd bespaard.

Thema’s en cursusvorm

Op de webpagina van Rijnbrink Campus kunnen adviseurs en medewerkers kiezen uit vijf thema’s waaronder  de cursussen en trainingen zijn verdeeld. Deze zijn: marketing, communicatie, Google data en analyse, social media en social advertising. De cursussen bestaan uit kennispakketten, losse cursussen en in-company-trainingen. Een kennispakket is een verzameling online cursussen rond een specifiek onderwerp. Je kunt zowel het volledige pakket als losse individuele cursusonderdelen volgen.

Kort, krachtig en van hoge kwaliteit

Vanuit marketing- en communicatieprofessionals is er behoefte om bij te blijven in het vakgebied via kwalitatief goede cursusinhoud van betrouwbare partners en organisaties. Tegelijk hebben we vaak te maken met hoge werkdruk en is er beperkt tijd. Daarom bestaat de samenwerking uit korte online cursussen van hoge kwaliteit. Verdieping vindt plaats in de in-company training via Rijnbrink Campus.

Kortingsregeling 

Marketing- en/of communicatieprofessionals van bibliotheken in Overijssel en Gelderland ontvangen korting op cursus- en trainingsdeelname. De online cursussen zijn gratis te volgen (100% korting). Voor in-company trainingen ontvangen deelnemers 50% korting op de normale prijs. Het budget (op=op) volgt uit de Provinciale Marketingaanpak 2022.

Meer weten?