Wij werken in opdracht van de Provincie Gelderland en de Provincie Overijssel

Geplaatst door op met onderwerp

Onze Overijsselse en Gelderse klanten blijken ook in 2013 dik tevreden over de dienstverlening van onze Servicedesk en Detachering. 

Dat blijkt uit onderzoek onder de bibliotheken in ons werkgebied. Cijfers Gelderland
Met name de Servicedesk scoort dit jaar in Gelderland met een gemiddeld rapportcijfer van een 8,3 aanzienlijk hoger dan de voorgaande jaren (respectievelijk een 8,1 en een 7,6). Hoewel de Detachering met een 8,2 een klein stapje terug doet ten opzichte van 2012, geeft ook dit cijfer aan dat bibliotheken te spreken zijn over de dienstverlening.

Rapportcijfers Gelderland2

 

 

 

 

 

 

 

 


Cijfers Overijssel
Ook in Overijssel noteren de Detachering en de Servicedesk voor het derde meetjaar op rij prima cijfers. Waar de Detachering stabiel wordt gewaardeerd met een 8, scoort de Servicedesk nu met een 8 zelfs hoger dan de voorgaande jaren. Maar liefst 40 procent van de ondervraagde bibliotheken geeft dit jaar een hoger cijfer voor de Servicededesk dan in 2012, terwijl 50 procent hetzelfde cijfer toekent. 

In Overijssel is dit jaar bovendien voor het eerst ook de dienstverlening rondom het functioneel beheer van het Bibliotheeksysteem Wise gemeten. Deze dienstverlening is gemiddeld gewaardeerd met een 7.0

Coördinator IT Martin Bronsvoort van de Rijnbrink Groep is dik tevreden met de resultaten van het klantonderzoek. 'We werken hard aan deze cijfers. Een mooie bekroning op onze werkzaamheden', aldus Martin die erkent dat er ook nog genoeg bruikbare feedback is gegeven ter verbetering. 'Daar gaan we de aankomende tijd aan werken om de dienstverlening verder aan te scherpen.'

Rapportcijfers Overijssel