Datum
vr 29 oktober
Tijd
09:00 - 12:00 uur
Locatie
Online
Aantal deelnemers
10
Bijzonderheden
Bij meer interesse plannen we een extra datum.

Vaardigheidstraining Informatiepunt Digitale Overheid (IDO)

Ben jij een IDO-medewerker uit Overijssel of Gelderland die niet aanwezig kon zijn bij de vaardigheidstraining bij jouw bibliotheek? Dan is dit een extra mogelijkheid! Met IDO-medewerkers en vrijwilligers van verschillende bibliotheken neem je deel.

Programma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Het belang van gastvrijheid in het IDO
  • Hoe zeg je klantgericht NEE (bijvoorbeeld als de klant jou vraagt in te loggen)
  • Hoe verwijs je precies warm door?
  • Hoe achterhaal je de situatie van de klant zorgvuldig?
  • Wat doe je als je het antwoord niet weet?
  • Wat doe je met een boze of gefrustreerde klant?

Aanvullende informatie

  • Je volgt vooraf deĀ e-learning IDO.
  • De training is gericht op vaardigheden en minder op de lokale organisatie
  • Aan de training zijn vanwege subsidies voor de deelnemers geen kosten verbonden.
  • De training staat alleen open voor IDO-medewerkers van bibliotheken waar de training al is gegeven.

Aanmelden

Je kunt je voor dit programma tot en met 22 oktober aanmelden.

DIRECT AANMELDEN